קורס הכשרת מנחי וויסות רגשי

20 מפגשים בהיכל שלמה בירושלים – 120 ש'

מרצי הקורס

ד"ר מירי ניקריטין, טלי פולק, זאביק קינגסבוך, ישי ניקריטין, יעל זר, יסכה גלושטיין

תיאור הקורס
בתור מנחי וויסות תעבדי בשיתוף פעולה הדוק עם צוות ניהול וחדר מורים בבית הספר, ותספקי להם עצות מותאמות ופתרונות מעשיים שיעזרו להם לנווט בין אתגרי ההוראה ועבודה עם תלמידים והורים.

בין אם מדובר בבעיות התנהגות, בעיות תקשורת או קונפליקטים בתוך המשפחה, מנחה וויסות רגשי מציעה סביבה תומכת ובלתי-שיפוטית שתסייע לפונים אליך להרגיש בטוחים ונינוחים.
באמצעות שילוב של ידע מעמיק והתנסות, נלווה את המנחה ליצירת מרחב בטוח הפועל בגישת "הסמכות החדשה" . במהלך הקורס נפתח יכולת לבנות תוכנית כיתתית ובית ספרית. בניית גישה לליווי מערכת ויצירת אסטרטגיות תקשורת יעילות בין חברי בית ספר, לתמוך בצמיחה מתוך רגעי משבר ולסייע לצוות להציב גבולות וציפיות ברורים המקדמים התפתחות רגשית וחברתית בריאה. 

מטרות הקורס

  • העמקה תיאורטית ומעשית של מושגים וכלים המסייעים להבנת הסמכות ההורית, והסמכות המורים
  • מודלים פרקטיים שונים לסיוע בתפקוד ההורי והמשפחתי
  • ילדים ומתגברים: מתן כלים לעבודה עם הורים לילדים בגילאים שונים. לרבות המאפיינים הייחודיים של גיל הילדות וההתבגרות, אתגרי הגיל, סיכונים, סגנונות תקשורת ועוד.
  • חישוב מסלול מחדש: ליווי ותמיכה במעבר בית ספר למודל עבודה חדש- אבחון ובניית תוכנית עבודה כיתתית ובית ספרית.
  • תקשורת מקרבת וגיוס שותפים.
  • היכרות עם המודלות של המיומנויות הנלמדות ב d.b.t- כולל חשיפה והיכרות עם חומרים מתורגמים לעבודה עם קבוצות בהקניית מיומנויות dbt
  • היכרות מעמיקה עם עולם בריאות הנפש  ילדים ונוער בישראל העמקה ולמידת התחום  וכלים יעילים  להתמודדות עם הפרעות נפשיות בולטות :  כגון  הפרעות התנהגות, חרדות ועוד

קהל יעד

מורים ומחנכים המעוניינים להעמיק את הידע שלהם ובהגדלת ארגז הכלים במענה לילדים דיפרנצילאיים במסגרת בית הספר והכיתה שלהם. מורים שיעברו את התהליך יוכלו לגבש תוכנית עבודה בית ספרית/כיתתית ומתן סיוע לצוות החינוכי באתגרים של וויסות רגשי ומענה לקושי התנהגותי העולה מהשטח.

חובות הקורס

נוכחות, עבודת גמר 

להשארת פרטים לחצו כאן