מעקב אחרי גלגול תמטולוגי של סיפור

שם המרצה

ד"ר צחי כהן

evic41@gmail.com

חוג

ספרות

שם הקורס בו נערכה הפעילות

בימים ההם בזמן הזה

בכמה מפגשים מתוך הקורס ניתן/כדאי להשתמש בדרך ההוראה המתוארת?

2-5 פעמים

מטרת הפעילות

זיהוי גרעין חוזר בגרסאות שונות

תיאור הפעילות

עבודה בתחנות, חקר אישי ואסיף במליאה

דרכי ההוראה

כלים
  • קריאה מודרכת
  • שימוש בסרטונים
  • ג'יקסו
  • פרזנטציות קצרות של תלמידים
  • דיון מונחה בכיתה
  • הוראה מעורבת Blended Learning
  • עבודה בקבוצות
  • מישחוק -למידה באמצעות משחק או מרכיבי משחק)

 

פדגוגיה מוטת עתיד
  • שיתופיות – פעולה משותפת להשגת יעד פדגוגי משותף תוך כדי העצמת הפרט.
  • פרסולניות – התאמה אישית לצרכים ולרצונות הייחודיים של הפרט
  • אי פורמליות – למידה במרחבי החיים
  • גלוקליות -גיבוש של תודעה, זהות ויכולות גלובליות ולוקליות אצל הלומד ויצירת הרמוניה בניהן
  • תמורתיות – תרומה ליכולת הלומד לעיצוב עתידם במציאות משתנה
  • תכלול של זהות וייעוד אישי – הנעת הלומד לפיתוח זהות אישית במציאות משתנה