שם המרצה
ד"ר צחי כהן
חוג
ספרות
שם הקורס בו נערכה הפעילות
בימים ההם בזמן הזה
בכמה מפגשים מתוך הקורס ניתן/כדאי להשתמש בדרך ההוראה המתוארת?
2-5 פעמים
מטרת הפעילות
זיהוי גרעין חוזר בגרסאות שונות
תיאור הפעילות
עבודה בתחנות, חקר אישי ואסיף במליאה
דרכי ההוראה
כלים
- קריאה מודרכת
- שימוש בסרטונים
- ג'יקסו
- פרזנטציות קצרות של תלמידים
- דיון מונחה בכיתה
- הוראה מעורבת Blended Learning
- עבודה בקבוצות
- מישחוק -למידה באמצעות משחק או מרכיבי משחק)
פדגוגיה מוטת עתיד
- שיתופיות – פעולה משותפת להשגת יעד פדגוגי משותף תוך כדי העצמת הפרט.
- פרסולניות – התאמה אישית לצרכים ולרצונות הייחודיים של הפרט
- אי פורמליות – למידה במרחבי החיים
- גלוקליות -גיבוש של תודעה, זהות ויכולות גלובליות ולוקליות אצל הלומד ויצירת הרמוניה בניהן
- תמורתיות – תרומה ליכולת הלומד לעיצוב עתידם במציאות משתנה
- תכלול של זהות וייעוד אישי – הנעת הלומד לפיתוח זהות אישית במציאות משתנה