עבודות סיום קורס


דרך הגשה

עבודות לסיום קורס יש להגיש במודל (באתר הקורס) – לאחר שהמרצה פתח מטלה מתאימה במודל. להנחיות מפורטות להורדה ולהגשה לחצו כאן.
על הסטודנט לשמור עותק מודפס או קובץ של העבודה שהוגשה [ליתר ביטחון, למקרים של אובדן, טעות בהגשה וכדומה] וגם לעקוב ולוודא שהיא נבדקת בזמן ולא נשכחה.

 

פרטים בשער העבודה

יש להוסיף בשער העבודה את פרטי התלמיד והקורס: שם הסטודנט + תעודת זהות, נושא העבודה, שם הקורס ושם המרצה, הקורס נלמד בשנת _____ בסמסטר _____ תאריך הגשה ______

בכל שאלה הנוגעת לתוכן העבודה או לדרישות, יש לפנות אל מרצה הקורס.

 

 זמני הגשה וקנסות

  1. יש להגיש את העבודה עד חודש מסיום הקורס.
  2. הגשה באיחור: אם העבודה הוגשה יותר מחודש לאחר סיום הקורס, המרצה אינו מחויב לבדוק אותה מיד (המרצה רשאי להמתין לחופשה הבאה או לזמן שבו יהיה פנוי לכך), המרצה רשאי גם להוריד ציון לעבודה בגלל האיחור בהגשתה.
  3. הגשה מאוחרת יותר וקנסות: איחור גדול בהגשה (מעבר לסוף יולי בקורסים שהסתיימו בסמסטר א', או סוף חופשת סמסטר א' בשנה שאחרי הקורס, בקורסים שהסתיימו בסמסטר ב'), תחייב את מגיש העבודה לשלם קנס של 350 ₪.
  4. לאחר שנתיים ממועד סיום הקורס הסטודנט אינו זכאי יותר להגיש את העבודה, הקורס שנלמד יגרע מהמאזן של התלמיד ולא יקנה לו נקודות זכות.

קבלת ציונים

הגשת העבודה בזמן מחייבת את המרצה להחזיר את העבודה הבדוקה, עם ציון והערות, תוך חודש ממסירת העבודה.

אם המרצה לא החזיר את העבודה בזמן, יש לפנות אליו תחילה לבירור, אם אין מענה מהמרצה או שהתשובה אינה מספקת ניתן לפנות למשרד המכללה בכתובת הבאה:

 

במקרה של הגשה באיחור גם המרצה רשאי להתעכב בבדיקת העבודה – פרטים בסעיף הקודם.