הערכת עמיתים

שם המרצה

ד"ר מרב סיאני

חוג

מדעים

שם הקורס בו נערכה הפעילות

סמינריון במדעים


בכמה מפגשים מתוך הקורס ניתן/כדאי להשתמש בדרך ההוראה המתוארת?

פעם אחת בלבד

מטרת הפעילות

הערכת פרזנצטיה שסטודנט מעביר על העבודה הסמינריונית שכתב

תיאור הפעילות

כל סטודנט בקורס צריך להעביר פרזנצטיה של כ- 20 דקות על העבודה הסמינריונית שכתב. הסטודנטים האחרים בקורס מעריכים את הפרזנציה על פי קריטריונים הידועים להם מראש. הציון על הפרזנטציה הוא ממוצע של ציוני כל הסטודנטים כולל הציון של המרצה שהוא אחד המעריכים.

דרכי ההוראה

כלים
  • הערכה חלופית

 

פדגוגיה מוטת עתיד
  • שיתופיות – פעולה משותפת להשגת יעד פדגוגי משותף תוך כדי העצמת הפרט.

תגובות התלמידים

הפעילות נערכה בקמפוס הנשים. הן שיתפו פעולה בצורה טובה, העריכו באופן מהימן ואף אמרו ששיטת הערכה זו ממקדת אותן ומאפשרת להן להתרכז טוב יותר בזמן שהסטודנטיות האחרות מציגות את הפרזנטציה.